در این پیام آمده است: هشت ساله دفاع مقدس چراغ راه نهضت های آزادی بخش شد تا به زودی اضمحلال کفر جهانی و اعتلای کلمه توحید را در کره خاکی شاهد باشیم...
کد خبر: ۹۴۵۷۶۰۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
 والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین
سالهای حماسه و دفاع، سالهای عشق لایزال به پیمان ابدی با امام، سالهای خون و جنون، سالهای خط و خطر و سالهای ماندگار دفاع مقدس از ناموس و شرف، حقیقتا پیام آور بهجت و سرور قلبی دلهای مالامال از عشق به ولایت و اسلام ناب است.
هشت سال بهترین جوانان وطن جنگیدند "فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر"، برخی شربت شهادت نوشیدند، برخی به شوق دیدار با دوستان شهیدشان روایت گوی دوران مشق عشق شدند.
هفته دفاع مقدس را با یاد امام(ره) و شهداء و در عطر خاطره انگیز ((با نوای کاروان)) گرامی می داریم و در این یادنامه عظیم، از مدد باری تعالی که مردم این کشور را یاری رساند تا غیرت دینی و همت ایرانی را به عرصه جهان بکشاند، سپاسگزاریم.
هفته دفاع مقدس بهانه ای است که با رهبر عظیم الشان انقلابمان پیمان ببندیم که تا ابد چفیه ایثار بر دوش، پیشانی بند غیرت به سر، لباس رزم در عرصه تبیین به تن و پوتین حرکت در خط سرخ شهادت به پا داشته و شعار با ولایت تا شهادت نقش جان کنیم.
میراث گران سنگ هشت ساله دفاع مقدس چراغ راه نهضت های آزادی بخش شد تا به زودی اضمحلال کفر جهانی و اعتلای کلمه توحید را در کره خاکی شاهد باشیم و ندای "یا اهل العالم انا بقیه الله" تکمیل کننده این جهاد تاریخی است.
"اللهم وفقنا لما تحب و ترضی"
سرهنگ پاسدار علی فاتحی ابرقویی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

ارسال نظرات