عارضه یابی و احیاء کارخانه لبن کوهسار بافت توسط مهندسین بسیجی استان کرمان

این کارخانه با اقدامات متعددی از جمله برگزاری جلسات متعدد با رئیس کل دادگستری استان، سرپرستی بانک کشاورزی، شرکت شهرکهای صنعتی و دادگستری بافت جهت رفع موانع و مشکلات کارخانه انجام و الحمدالله عارضه اصلی کارخانه برطرف شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۱۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این کارخانه به دلیل عارضه ها و مشکلات متعدد، از جمله مشکلات مالی و بانکی مدتی قبل در معرض تعطیلی و تعدیل نیرو قرار داشت با درخواست مدیر عامل کارخانه، بعد از پایش و عارضه یابی این واحد توسط کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان بافت با تعامل با سازمان بسیج حقوقدانان استان، اقدامات متعددی از جمله برگزاری جلسات متعدد با رئیس کل دادگستری استان، سرپرستی بانک کشاورزی، شرکت شهرکهای صنعتی و دادگستری بافت جهت رفع موانع و مشکلات کارخانه انجام و الحمدالله عارضه اصلی کارخانه برطرف شد.

لازم به ذکر است تعداد ۱۵ نفر به صورت مستقیم و بالغ بر ۵٠ نفر بصورت غیر مستقیم از این کارخانه کسب درآمد می کنند. گفتنی است پایش، عارضه یابی و احیای واحدهای صنعتی و معدنی از مهمترین رسالت های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن است.

لازم به ذکر است از اقدامات اساسی دیگری که در احیای این واحد انجام شد اصلاحات ساختاری، از جمله استقرار حسابداری، بازبینی استراتژی قیمتگذاری، توزیع و فروش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات