خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

نوک پیکان پشتیبانی ها در دوران دفاع مقدس بر عهده پایگاه های بسیج بوده است/ باید از پایگاه بسیج طراز انقلاب، به جامعه اسلامی دست پیدا کنیم

سردار ملک شاهکوهی گفت: وظیفه اصلی پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس بر عهده پایگاه های بسیج بوده و نوک پیکان پشتیبانی ها را پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت بر عهده داشتند.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۵۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره اسوه که با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین پایگاه های مقاومت بسیج استان برگزار گردید عنوان کرد: وقتی به دوران دفاع مقدس و سالهای شکل گیری از بسیج بر میگردیم تجلیل از پایگاه های نمونه بسیج نیز انجام می گرفت.

وی افزود: وظیفه اصلی پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس بر عهده پایگاه های بسیج بوده و نوک پیکان پشتیبانی ها را پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت بر عهده داشتند.

ملک شکوهی اظهار داشت: پایگاه های بسیج خط مقدم دفاع مقدس بودند و میطلبد که همایش نقش پایگاه های بسیج در دفاع مقدس به پاس زحمات این عزیزان برگزار شود.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد: بهترین جا برای جهاد تبیین پایگاه های مقاومت بسیج می باشد؛ از فرماندهان محترمی که در احیاء پایگاه های بسیج نقش کلیدی و مؤثری داشته اند تشکر میکنم.

وی اذعان داشت: برای قرار دادن پایگاه های بسیج در طراز انقلاب اسلامی مسیر طولانی در پیش است و باید از پایگاه طراز انقلاب به جامعه اسلامی برسیم.

ارشد سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: جا دارد از همه عزیزان که از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا کنون در پایگاه های بسیج زحمت کشیده اند تشکر کنم و از این رو جا دارد از فرماندهان پیشکسوت در غالب یک همایش یا یک نشست تقدیر شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها