آمادگی استان اردبیل برای استقبال از زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اردوگاه ها، محلهای اسکان و خدمت رسانی همچنین موکبهای پذیرایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت به زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۸۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، بهروز زارعی مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل درباره استقبال از زائران غیر ایرانی گفت: به دلیل نداشتن مجوز سفرهوایی از طرف دولت آذربایجان تاکنون زائر غیر ایرانی وارد استان نشده است.

وی ادامه داد: اردوگاه ها، محلهای اسکان و خدمت رسانی همچنین موکبهای پذیرایی به صورت شبانه روزی آماده خدمت به زائران ایرانی و غیر ایرانی اربعین حسینی هستند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: استان اردبیل به مهد تشیع شناخته می‌شود و در خدمات‌رسانی به زوار تلاش بر این دارد چهره معنوی و مذهبی این استان بیش‌ازپیش معرفی شود در نتیجه پنج موکب و محلهای اسکان موقت در شهر اردبیل برای زائران اربعین حسینی فراهم شده است همچنین در طول مسیر بین شهرستانی سه موکب نیز راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات