خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۸۳ برنامه در قالب ۳۲۰ عنوان فعالیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرمسار اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه ۸۳ برنامه در قالب ۳۲۰ عنوان فعالیت به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا می‌شود، گفت: فعالیت‌ها به صورت محله محور برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در مجموع ۸۳ برنامه در قالب ۳۲۰ عنوان فعالیت در سطح شهرستان گرمسار روستا‌های تابعه و بخش ایوانکی طراحی شده و به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه جامعه رسانه در شرایط فعلی کشور نقش مهمی دارند، تصریح کرد: کشور به شدت درگیر جنگ رسانه‌ای است و رسانه‌های غربی با تمام قدرت در حال وارونه جلوه دادن وقایع و رخداد‌ها در جهان اسلام هستند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه دفاع مقدس را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این دستاورد عظیم در حقیقت نقش محافظت کننده از سایر دستاورد‌های انقلاب را دارد.
وی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ها به صورت اجرایی در محله‌های مختلف شهرستان گرمسار و روستا‌های تابعه و بخش ایوانکی انجام می‌شود، یادآور شد: برنامه‌ها به صورت محله محور اجرا می‌شود و محدود به اعضای پایگاه بسیج مربوطه نیست.
گلینی از فضا سازی محله‌ای و شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: طبق تقویم از ۳۱ شهریور برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان آغاز می‌شود.
وی برگزاری رژه موتوری، گلباران مزار شهدا، تشییع پیکر دو شهید گم نام در ایوانکی و یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته بر شمرد و بیان کرد: برگزاری میقات صالحین، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و همایش گرامیداشت دفاع مقدس از دیکر برنامه‌های مهم این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: یکم مهر ماه هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه فرزانگان گرمسار برگزار می‌شود.
وی با اشاره ضرورت توجه به قشر محروم و ضعیف جامعه ابراز داشت: طرح اکرام حسنی در سه بخش توزیع غذای گرم، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر ویژه دانش اموزان نیازمند در این هفته با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و قرارگاه‌های محله‌ای برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه سرکشی از خانواده شهدا، برپایی میز خدمت، مشارکت بسیجیان در پویش نذر خون، همایش تکریم مقام سرباز و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس در مساجد و محلات از دیگر برنامه‌های این هفته است، عنوان کرد: چهار تندیس و سردیس شهدا در میادین اصلی شهر نیز به مناسبت هفته دفال مقدس با مشارکت شهرداری گرمسار افتتاح می‌شود.
گلینی درپایان از برنامه ریزی برای برگزاری احلاسیه بزرگ شهدای شهرستان گرمسار در سوم، چهارم و پنجم خرداد ماه سال آینده خبر دادد و گفت: بازسازی و بازخوانی عملیات کربلای پنج که گردان امام حسین (ع) شهرستان گرمسار در این عملیات حضور پر رنگی داشتند در محوریت اجلاسیه قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: این اجلاسیه یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح شهرستان و استان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار