خبرهای داغ:

امام جمعه بجنورد: دفاع مقدس، اعتماد به نفس ملی را تقویت کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: هشت سال دفاع مقدس، خودباوری و اعتماد به نفس ملی را تقویت کرد و مردم به این باور رسیدند که با تکیه بر توانمندی های داخل می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

 

به گزارش حجت الاسلام رضا نوری روز سه شنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: گرچه جنگ تحمیلی عراق به کشور هزینه های زیادی را تحمیل کرد ولی دستاوردهایی نیز به همراه داشت که باید برای نسل جوانان تبیین شود.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی در شرایطی وارد جنگ شد که به خاطر تحریم ها از کمترین امکانات برخوردار بود در حالی که طرف مقابل با حمایت های مالی و تسلیحاتی تمام کشورها به ایران حمله می کرد.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: با این وجود نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی با تکیه بر جوانانی که ایمانی راسخ به ارزش های اسلامی داشتند، در میدان نبرد اثبات کردند که با تکیه بر توان داخلی نه تنها در برابر عراق بلکه بر تمامی دشمنان پیروز می شوند.

وی بیان کرد: سپردن امورات به دست جوانان بازخورد مطلوبی دارد زیرا که ۸۰ درصد فرماندهان ما در دفاع مقدس جوانان تشکیل می دادند و همواره در عملیات ها پیروز می شدند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به کارشکنی سازمان های بین المللی برای دفاع از حق ایران در برابر حمله عراق، بیان کرد: ۶ روز بعد از حمله عراق به کویت، شورای امنیت قطعنامه صادر کرد و این اقدام را محکوم کرد در حالی که عراق سلاح شیمیایی علیه مردم بی گناه ایران استفاده می کرد.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی شایسته بهترین تقدیرهاست، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار نیروهایی است که با ایمان به ارزش های اسلام و رهبری همواره در برابر دسیسه های دشمن ایستاده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها