پیام فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان عسلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیا ء (ص) شهرستان عسلویه در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازان این ایام را گرامی داشت
کد خبر: ۹۴۵۷۸۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار بسیج از عسلویه، متن پیام فرماندهی سپاه شهرستان عسلویه به شرح ذیل می باشد.

                               بسم رب الشهداء و الصدیقین

هفته دفاع مقدس یاد آور و تداعی گر دل های نورانی، جان های گرامی و انسان های بزرگی همچون سردار دلها (( حاج قاسم سلیمانی  )) است که با بذل خون پاک خود، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند و باعث گردیدند ایران اسلامی به عنوان سردمدار جبهه مقاومت به کانون توجهات جهانی و کابوس قدرت های سلطه تبدیل شده و سدی استوار در برابر سلطه گری و ظلم دشمنان در منطقه و جهان گردد. 

دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، وحدت و یکپارچگی، اطاعت از ولی فقیه، تحقق آرمان های اسلام نبوی ( ص) و نهضت حسینی ( ع) و در مشعشع و برترین جلوه های زیبایی قرار دارد.

لذا اینجانب هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم و معزز شهداء، جانبازان، ایثارگران ، آزادگان و آحاد مردم ولایی و سرافراز شهرستان عسلویه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی بالاخص نسبت به تحقق اهداف و آرمان های گام دوم انقلاب موفق و سربلند باشید.

                           سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک

               فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار