استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رزمندگان و پیشکسوتان مایه افتخار ایران و جبهه مقاومت هستند/ مدیون نیروهای جهادی هستیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با گرامی داشت یاد و نام امام و شهدای انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان و پیشکسوتان مایه افتخار ایران و انقلاب و جبهه مقاومت هستند. 
کد خبر: ۹۴۵۷۸۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سید علی احمد زاده در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید عسکری دانشگاه دولتی یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه در روزهای سختی که دشمن همه توان خود را به خیابان ها آورده است تا به انقلاب ضربه بزند اما با سد دفاعی نیروهای امنیتی مواجه شدند، گفت: در آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب در شأن بزرگواری همچون حضرت امیرالمومنین، حمزه سیدالشهداء نازل شد کسانی که عهد بستند از رسالت پیامبر دفاع کند، و امروز در شرایط حاضر  شرح حال همه رزمندگان دفاع از اسلام و مجاهدان توحید نازل شده است کسانی که جان شریف را تقدیم کردند و عده ای دیگر که در انتظار شهادت هستند. 

وی با بیان آمریکا و ایادی آنها در دفاع مقدس از صدام حمایت کردند، گفت: دنیا در گذشته به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود اما تفکر الهی  امام ظهور و بروز کرد و در مقابل دنیای آنها ایستاد و آنها متحد شدند تا در جنگ تحمیلی این انقلاب نوپا را سرنگون کنند بر همین اساس بیشترین تسلیحات و حمایت های نظامی را از صدام علیه ایران بکار گرفتند. 
 
مقام ارشد اجرایی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن رشادت ها و مجاهدت های ما را در جنگ تحمیلی مشاهده کرد اما از بیان آن پرهیز می کند، ادامه داد: دشمن امروز توان، جرات و جسارت مقابله با ما را ندارند نمونه آن توقیف کشتی های نفتی در خلیج فارس است اما آنها جرات پاسخگویی متقابل را نداشتند. 
 
احمدزاده با بیان اینکه در دوره های مختلفی همچون قاجار، پهلوی بخش هایی از خاک ایران جدا شد اما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ذره ای از خاک ایران جدا نشد، گفت: همه ایادی کفر متحد شدند تا صدام ظرف مدت یک هفته تهران را تصرف کند و انقلاب را سرنگون کند اما مجاهدت های رزمندگان همه دسیسه های آنها را نقش بر آب کرد. 
 
این مسئول با تاکید بر اینکه اگر در گوشه ای از یک  شهر یا نقطه ای اتفاقی رخ می دهد به معنی تضعیف ارزش ها نیست، گفت: اگر غفلت هایی توسط برخی مشاهده می شود به معنی تضعیف انقلاب نیست زیرا اگر نیاز به حضور جوانان انقلابی باشد شرایط فرق خواهد کرد. 
 
احمدزاده با بیان اینکه در روزهای اخیر برخی آب در اسیاب دشمن ریختند این اتفاق یا عمدی یا در اثر غفلت بود اما این قبیل اقدامات راه به جایی نخواهد برد، گفت: وقتی نیروهای مختلف امنیتی برای ارزش های الهی و انسانی جانفشانی می کنند نباید از برخی حوادث حداقلی دچار ترس شد هر چند دشمن تصور دارد  این اتفاقات می تواند سبب چالش برای کشور شود اما این حوادث خللی به اصل نظام وارد نمی کند. 
 
احمدزاده با بیان اینکه برای آن دختری که در چند روز گذشته فوت کرد ناراحتیم و اگر کسی مقصر است قانون وجود دارد و اگر قصوری وجود ندارد، دلیلی برای این حجمه ها نیست، گفت: نیروی امنیتی و  انتظامی ما از فرزندان این مملکت و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و امروز شاهد انجام وظایف آنها هستیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امثال حاج قاسم سلیمانی ارزش ها و باورهای دینی را زنده کردند، ادامه داد: حاج قاسم شخصی بود که با وجود رشادت هایش وقتی کودک یتیم عراقی او را می دید، احساس آرامش و امنیت می کرد. 
 
وی تاکید کرد: جهاد ما جهاد ارزشی است و مدیون نیروهای جهادی هستیم.
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار