خبرهای داغ:
مهندس فرجامی فر فرماندار شهرستان درمیان و سرهنگ پاسدار بشیری  فرمانده سپاه درمیان که به ترتیب مسئولیت ریاست و دبیری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برعهده دارند در نشست خبری به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان مهندس فرجامی فر فرماندار شهرستان درمیان و سرهنگ پاسدار بشیری  فرمانده سپاه درمیان که به ترتیب مسئولیت ریاست و دبیری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برعهده دارند در نشست خبری به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه حضور یافتند.

در این نشست فرماندار شهرستان درمیان گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنی است تا ارزشها ،ایثارگریها و معارف هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود. جوانان ما باید بدانند که اگر امروز در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهانی بسیاری از معادلات بدون نقش آفرین ایران قابل حل نیست و کشورعزیزمان ایران در اوج اقتدار و عزت و دارای فناوریهای برتر نظامی در سطح جهان است به برکت ایثارگری و استقامت همراه با وحدت بین نهادها و مردم در دوران دفاع مقدس است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه بیان داشت:رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن آحاد مردم جامعه حق دارند و در همین راستا برنامه ریزی برای برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان به منظور تجلیل از این عزیزان به صورت سراسری همزمان با سراسر کشور در تاریخ 30 شهریور و پس از سخنرانی فرماندهی معظم کل قوا در مرکز شهرستان شده است.

فرماندار شهرستان درمیان از اهم دیگر برنامه ها  به صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سظح شهرستان  درمیان اشاره کرد و گفت:همزمان با 31 شهریور ماه مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همراه با حضور بسیجیان سرافراز در مرکز شهرستان برگزار و پس از آن رژه خوذرویی در سطح شهراسدیه و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا در گلزار شهدای گمنام و شهر اسدیه  با عطر افشانی گلزار شهدا خواهد بود.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد علی بشیری دیبر ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس اکثر پایگاه های مقاومت بسیج برنامه های متناسب با این ایام برگزار خواهند کرد که هدف از اجرای این برنامه ها زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و توسعه و تقویت ارزش های ناب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است در همین راستا برگزاری یادواره های شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی و مسابقات فرهنگی ورزشی و پیاده روی های خانوادگی و اعزام سخنران به نمازهای جمعه و برگزاری شامگاه یاد یاران از اهم برنامه های اجرای در سطح رده های بسیج خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها