پیام فرمانده سپاه استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس را به قشرهای مختلف مردم این استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۱۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن پیام سرتیپ علی رزمجو به این شرح است:

بسمه تعالی
دفاع مقدّس، آوردگاه نبرد تمام عیار فضایل بی‌پایان ملت پرافتخار و مسلمان ایران اسلامی با دنیای رذایل بود. ملت ایران در طی هشت سال دفاع بی‌امان، خستگی‌ناپذیر و پیروزمند در برابر جبهه‌ی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل، شکست‌ناپذیری جبهه‌ی حق در برابر جبهه‌ی باطل را به منصه‌ی ظهور رساند و عمق و اقتدار انقلاب اسلامی در صحنه‌ی مناسبات روزگار معاصر را بر همگان آشکار کرد.
دفاع مقدس در حقیقت، آیینه‌ی تمام‌نمای انقلاب اسلامی و رمز پیش‌برندگی انقلاب و نظام به سوی تحقق اهداف عالیه و منظومه‌ی حماسی و شورانگیزی است که مجاهدان پاکباخته‌ی راه خدا در طریق فرهنگ انتظار و زدودن ابرهای تیره‌ی ظلمات و جهالت در برابر سیمای خورشید عالم‌تاب حضرت ولی الله الأعظم ارواحنا فدا و عجّل الله تعالی فرجه، از آن بهره برمی‌گیرند و با درنوردیدن تمام موانع و مشکلات، تا تحقق همه‌ی اهداف و آرمان‌های شهیدان والامقام، از پای نمی‌نشینند.
پاسداشت این مناسبت سترگ ملی و دینی، فرصت مغتنمی است تا عوامل پیروزی خود در آن کارزار سخت و سهمگین را بار دیگر مورد توجه و کنکاش جدی قرار دهیم تا در مواجهه با موانع و فتنه‌های رنگارنگ کنونی، از آن بهره گیریم.
با سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشّأن (ره) و ارواح مقدّسه‌ی همه‌ی شهیدان به‌خون‌خفته‌ی راه اسلام، انقلاب، دفاع مقدّس و شهدای عزیز جبهه‌ی مقاومت اسلامی به خصوص سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت حماسه‌ی دفاع مقدّس و التزام عینی و عملی به رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز به عنوان خلف صالح امام راحل (ره)، فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس را به همه‌ی اقشار و آحاد ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی به خصوص از استان حماسه‌ساز و شهیدپرور بوشهر، تبریک عرض نموده، همگان را به وفاداری نسبت به اهداف و آرمان‌های مقدس شهیدان راه خدا، فرا می‌خوانیم.
سرتیپ‌پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر
انتهای پیام/

ارسال نظرات