خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

شهادت یک بسیجی در درگیری شب گذشته با منافقین و اراذل و اوباش در شهر تاکستان

سرهنگ حسینی عنوان کرد: عباس خالقی فرزند تیمور علی از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان، شب گذشته بر اثر اصابت گلوله به دست منافقین و اراذل و اوباش به شهادت رسید.  
کد خبر: ۹۴۵۸۰۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

قزوین_ سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اتفاقات اخیر برخی معاندین و کوردلان در ایجاد اغتشاشات بیان کرد: طی اتفاقات و درگیری های شب گذشته با اراذل و اوباش در شهر تاکستان یکی از بسیجیان این شهر به شهادت رسید.

وی گفت: عباس خالقی فرزند تیمور علی از حوزه شهید قاسم سلیمانی پایگاه امام رضا(ع) تاکستان، شب گذشته به دست منافقینواراذل و اوباش به شهادت رسید.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: طی این درگیری که شب گذشته توسط منافقین و اراذل و اوباش ایجاد شد، شهید خالقی هدف اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نایل شد.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: قطعا این هنجار شکنی ها و ناامنی های موجود بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی تمام عاملین و آمرین شرایط موجود به مکافات عمل خود خواهند رسید.

وی افزود: ما همچون گذشته و بیش از گذشته پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده ایم و در این مسیر از جان خود خواهیم گذشت و معاندین نظام بدانند که اجازه نخواهیم داد که خون شهیدان مظلوم پایمال شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار