خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در بام ایران

همزمان با 31شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رژه نیروهای مسلح استان در قالب گردان‌های نمونه ستاد فرماندهی سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام)، فرماندهی نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایری، واحدهای نمونه امدادی،  واحدهای مکانیزه موتوری و خودروی، توپخانه، جنگ‌نوین، جنگ الکترونیک، ادوات و رزهی، برگزار شد و نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری  آمادگی و توان خود را به نمایش گذاشتند.

در ابتدای این مراسم غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری ارشد نظامی استان و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اعضای شورای تأمین استان با ادای احترام به مقام والای شهیدان در جایگاه حضور یافته و از رژه نیروی های مسلح و بسیجیان و یگان های خودرویی و موتوری سان دیدند.

به گزارش بسیج، به مناسبت هفته دفاع مقدس،۵۰ عنوان برنامه در قالب بیش از هزار و ۲۰۰ موضوع برنامه‌ای در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با شعار محوری «ما مقاومت هستیم» اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار