مسئول بسیج کارگری استان زنجان در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد

برگزاری رزمایش شیفت ایثار کارگران همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

زنجان _ مسئول بسیج کارگری استان زنجان گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس شیفت ایثار کارگران در واحدهای تولیدی با هدف کمک به واحدهای تولیدی و پاسداشت رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

سرهنگ یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای کارگر، اظهار داشت:امام خمینی (ره) کار کردن را سیره بسیار ارزشمند اولیا و انبیا می‌دانستند و قشر کارگری همواره در تمامی عرصه ها در حال جهاد است. 

 

برگزاری رزمایش شیفت ایثار کارگران همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

 

 

احمدی با اشاره به اینکه قشر کارگری همیشه در صحنه حضور دارند و در دوران دفاع مقدس نیز جان برکف به سوی جبهه ها شتافتند،عنوان کرد:پیشرفت و توسعه کشور را مدیون کارگران زحمتکش هستیم که با کمترین امکانات برای آبادانی کشور تلاش می کنند. 

 

 

 

مسئول بسیج جامعه کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه کارگری 4000 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: 212 نفر از این شهدا، شهدای کارگر استان زنجان هستند. 

 

 

 

 

این مسئول با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری استان زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر برنامه ریزی کرده است، عنوان کرد:فضاسازی محیطی، ارسال پیامک تبریک هفته دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا در سطح استان و شهرستان ها، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، برگزاری نشست های روشنگری جهاد تبیین، بیان خاطرات دفاع مقدس در پایگاهها، تجلیل از ایثارگران، برگزاری نشست اخوت کارگری و کارفرمایی با هدف کمک به حل مشکلات واحدها تولیدی و ارتقاء کیفیت محصولات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است. 

 

 

 

مسئول سازمان بسیج کارگری استان زنجان عنوان کرد:برگزاری مسابقات ورزشی کارگری بین کارگران واحدهای تولیدی در سطح استان با هدف ارتقای آمادگی جسمی و روحیه نشاط و شادابی در هفته دفاع مقدس اجرا می شود . 

 

 

 

احمدی در پایان با بیان اینکه برگزاري شیف ایثار با هدف کمک به واحدهای تولیدی و پاسداشت رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس از شاخص ترین برنامه های بسیج کارگری استان است، خاطرنشان کرد:حضور کار آفرین رزمنده دفاع مقدس در رسانه از دیگر برنامه های بسیج کارگری به مناسبت هفته دفاع مقدس است .

 

 

ارسال نظرات