خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد تأکید کرد

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه/ فراجا باید با تمام توان در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی کند

همدان-استاندار همدان بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس گنجینه بسیار گرانبهایی است که باید به نسل‌های بعدی به امانت بسپاریم که یک میراث گران بها است.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میدان باباطاهر همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ملت ایران در جنگ تحمیلی با دفاع جانانه و دلیرانه در مقابل تمام کفر ایستاد، اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرد مردی و مردانگی در این سرزمین ریشه در اعماق تاریخ دارد.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس را در راستای قدرنمایی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: اگر ما این ایام را گرامی می‌داریم نه به این دلیل که مورد حمله و تجاوز قرار گرفته‌ایم، بلکه برای این است که نشان دهیم ایران اسلامی توانست با دست خالی و با تمام توان و ایمان در مقابل دشمنان ایستادگی کند و به پیروزی دست یابد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دشمن به خیال خود احساس می‌کرد، می‌تواند انقلاب تازه به ثمر نشسته را مورد آسیب قرار دهد بنابراین بعد از توطئه‌های بسیار متوسل به حمله نظامی شد، اضافه کرد: ایران اسلامی توانست در تمام توطئه‌ها و جنگ نظامی دشمنان را شکست و در رسیدن به اهداف ناکام بگذارد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش اخیر مقام معظم رهبری ایمان و تمسک به قرآن رمز پیروزی و ایستاگی ملت ایران در مقابل تجاوز دشمنان بود، گفت: در دوران جنگ نیروهای مسلح ما دست خالی بودند و هیچ گونه تجربه و تخصص لازم را نداشند اما با دلیر مردمی محکم و استوار با ایمانی قوی و راسخ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در دفاع مقدس شاهد افتخارآفرینی‌ها نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و بخش‌های مختلف مردم بودیم، اضافه کرد: دفاع مقدس پر از ایثار و ایثارگری همه بخش‌ها اعم از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج است که با دست خالی در مقابل دشمن صف‌آرایی کردند و امروز شاهد هستیم با تمام توان اقتدار و توانایی این کشور را رقم زدند.

وی بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید و بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه بسیار گرانبهایی است که باید به نسل‌های بعدی به امانت بسپاریم که یک میراث گران بها است.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن پس از شکست و ناکامی در عرصه نظامی و جنگ تحمیلی امروز به دنبال اقدامات ترکیبی و جنگ نرم علیه کشور است، تصریح کرد: دشمن با مهندسی و تدابیر فرهنگی در تلاش است که مردم ما را مغهور خودش و تسلیم کند اما زهی خیال باطل؛ چراکه این ملت فرهنگ و اعتقاداتش ریشه چند هزار ساله دارد و ملتی موحد است که بعد از ظهور اسلام مزین به دین مبین اسلام شده و در طول این یک هزار و ۴۰۰ سال ثابت کردند که پیوند مردم ایران با اعتقادات و احکام نورانی اسلام و قرآن ناگسستنی است.

* دشمنان با تبلیغات ظاهری نمی‌توانند مردم ما را از مسیر و مدار اسلام خارج کنند

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان با این تبلیغات ظاهری و اقدامات بچه گانه نمی‌توانند مردم ما را از مسیر و مدار اسلام خارج کنند، عنوان کرد: مردم ما ثابت کردند در سخت ترین روزها در کنار اعتقادات خود و در کنار ولایت و رهبری خود هستند و خواهند بود و تردیدی در این نیست.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امروز دشمن تمام اعتقادات ما را هدف قرار داده و سعی دارد بین حاکمیت و مردم فاصله بیاندازد، ادامه داد: باید امروز با هوشیاری و بیداری در مقابل این اقدامات بایستیم همچنان که تا به امروز ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از هر وسیله‌ای اعم از تحریم اقتصادی، فضای تبلیغاتی و جنگ نرم و از فضای مجازی علیه مردم و کشور استفاده می‌کند، گفت: اما مردم ما ایستاده‌اند و ان شاالله از این امتحان هم سربلند بیرون خواهند آمد.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز به مدد الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و نهایت قدرت بازدارندگی دربخش‌های مختلف هستند و در مبحث انرژی هسته‌ای با تمام توانی که داریم بنای کشور بر این است که از آن صرفا برای مسائل صلح‌آمیز استفاده کنیم چراکه بنا به فتوای رهبری این فعل را حرام می‌دانیم که بخواهیم از سلاح به عنوان وسیله برای کشتار جمعی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی پیشگام و پیشقراول در هواداری و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان است، یادآور شد: همچنان که تا به امروز مقتدر و پیروز در این عرصه بوده، پیروزی نهایی هم در پیش است و طبق وعده الهی افق و چشم انداز پیروزی ملت ایران خیلی دور نیست.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: امروز باید با آگاهی و بصیرت هرچه تمام‌تر فرزندان خود به ویژه فراجا که این روزها مورد بی‌مهری قرار گرفته و در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفتند در عرصه و صحنه میدان در مقابله با استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه حمایت کنیم، ضمن اینکه همه ما و در رأس، مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج و ارتش در کنار نیروی فراجا هستیم و حمایت تام و تمام خود را از نیروی انتظامی اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پاره تن مردم است، یادآور شد: امروز فراجا باید با تمام توان در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستادگی کند که متاسفانه این روزها برخی‌ها اقدامات نابخردانه‌ای انجام می‌دهند و دشمن ما همچنان که بعد از فردای پیروزی انقلاب به دنبال تجزیه کشور بود امروز همچنان در آن خواب و خیال است اما با اقتداری که در نیروهای مسلح ما است این آرزو را به گور خواهند برد.

استاندار همدان تاکید کرد: اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین نگاهی به مرزهای این کشور داشته باشد او را در خانه خودش مورد هدف قرار خواهیم داد، همچنان که فرماندهان ارشد ما اعلام کردند این نیرو و قدرت و توان در نیروهای مسلح ایجاد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار