نشست خبری:

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلیل آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز محمد حسن مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد با حضور در جمع خبرنگارن برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس 1401 را تشریح و گفت بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۸۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

سرهنگ محمد حسن مقدم با اشاره به مناسبت های مختلف و ایام پیش رو ، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را گرامی داشت و افزود : دفاع مقدس امتداد کربلا و عاشورای حسینی است .اگر کربلا باعث تداوم اسلام شد،دفاع مقدس هم باعث تداوم انقلاب اسلامی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان دفاع مقدس را نماد بیداری کشورهای اسلامی خواند و افزود : اگر تاکید او با بیان اینکه اکنون به ارزش دفاع مقدس بیشتر پی می‌بریم، اظهار کرد: از دفاع مقدس می‌توان این درس را گرفته که با تدبیر و هوشیاری می‌توان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ملت ما توانست (شعار ما می‌توانیم) را محقق کند و شرایط حاکم بر عرصه بین الملل می‌توانست شرایط را تغییر دهد چراکه در مقابل بیشتر کشور‌های دنیا به دفاع پرداخته بودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه نصرت الهی، قدرت و اراده مردم و رهبری امام خمینی (ره) باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد، تصریح کرد: نباید در دشمنی استکبار جهانی تردید داشت و این موضوع درسی بزرگ از دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه خلیل آباد خاطرنشان کرد: در روز ۳۰ شهریور «تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا» همزمان با سراسر کشور، با دعوت بیش از 1300 نفر از رزمندگان به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سخنرانی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله) برگزار شد و سایر برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس شامل:
تداوم رزمایش شهید سلیمانی و توزیع کمک های مومنانه و نوشت افزار و لوازم تحریر به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند، برگزاری 4 یادوراه شهدا با هدف بزرگداشت یاد وخاطره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله،  برگزاری مراسم پیاده روی عمومی، همایش جهاد تبیین با موضوع نقش زن و مادران در دفاع مقدس با تکیه بر جوان سازی جمعیت ، برگزاری همایش جهادگران تبیین، اجرای اردوهای جهادی، افتتاح پروژه های جهادی و... از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در خلیل آباد برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها