فرماندار ویژه میانه:

مردم نباید فریفته سناریوهای دشمن شوند

تبریز- فرماندار ویژه میانه در آیین صبحگاه مشترک و رژه ۳۱ شهریور با اشاره به تحولات اخیر در کشور گفت: مردم نباید فریفته سناریوهای دشمن شوند.
کد خبر: ۹۴۵۸۰۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی با بیان اینکه جان هر ایرانی هموطن برای ما عزیز است و فوت یک نفر هم برای ما آزار دهنده است اما نباید اینگونه حوادث، بهانه ای برای هموار شدن مسیر اهداف دشمن شود، اظهار داشت: از بین بردن باورهای مردم با بیگانه سازی آنان با فرهنگ اسلام، اهل بیت علیهم السلام و عاشورا، و تفکیک و تجزیه خاک ایران، اهداف و آرمانهایی است که دشمنان نظام و انقلاب، سالهاست در آرزوی دستیابی به آنند.

   فرماندار میانه از تلاش صریح و بی پرده دشمن برای تضعیف این آرمان ها و از بین بردن فرهنگ ایثار، انتظار و عاشورا در سال‌های اخیر گفت و تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد ساده لوح هم فریب ظواهر حمایت گونه آنها را می خورند ولی عمل دشمن حاکی از آن است که آنها حامی هر چیزی که به ضرر ملت است، هستند و آنچه باعث نجات ملت یا نیاز مبرم آنان است را از ما دریغ کرده و به شدت مورد تحریم قرار می‌دهند.

   سعادتی با اشاره به تلخی و شیرینی های دوران دفاع مقدس، آن را به حادثه عاشورا شبیه دانست و افزود: از دست دادن جان هزاران انسان بی گناه، ويرانی ها و ... تلخکامی ها دارد اما باطن آن چون آرمانی همچون رضایت الهی و استقلال آفرینی و عدم‌ وابستگی را در پی داشت، بسیار زیبا بود.

   وی متذکر شد: اکنون به سبب‌ این خون‌های پاک است که نه تنها در دفاع از حریم کشور، روی پای خود ایستاده ایم بلکه مشاورین نظامی قدرت های بزرگی همچون روسیه بوده و از بالاترین قدرت نظامی در منطقه برخورداریم.

   آیین صبحگاه مشترک و رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان میانه در تیپ پمکا میانه برگزار شده و شرکت کنندگان در انتهای این مراسم، قبور مطهر شهدای میانه را گلباران و عطرافشانی کردند.

ارسال نظرات