صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان هیرمند بمناسبت هفته دفاع مقدس

صبحگاه مشترک گروهانهای بسیجی عاشورا و الزهرا و یگان‌های مسلح نمونه، با حضور فرماندار، اعضای شوراهای تأمين و اداری در محوطه صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان هیرمند، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک گروهانهای بسیجی عاشورا و الزهرا و یگان‌های مسلح نمونه، با حضور فرماندار، اعضای شوراهای تأمين و اداری در محوطه صبحگاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند، و در جایگاه مخصوص مستقر شدند.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار علی محبی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند، در جمع نیروهای مسلح، ضمن تأکید بر بازخوانی و الگوبرداری از تجربیات دوران دفاع مقدس، افزود: انتقال روحیات والای انسانی دوران دفاع مقدس و فداکاری‌ها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام به نسل‌های آینده ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهدبود.

وی ضمن اشاره به تحرکات محاسبه شده برخی از فتنه گران و گروهکهای معاند که با حمایت سرویس‌ دهی سازمان‌های اطلاعاتی غرب اقدام به ایجاد آشوب و ناآرامی‌ می‌کنند، افزود: نظام مقدس ایران اسلامی در این ۴۲ سال از عمر پربرکت خویش بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار و از جمله هجمه سنگین معاندان به سرکردگی آمریکای جنایتکار در دوران دفاع مقدس را به سلامت پشت سر گذاشته است، هرچند در این راه سرمایه‌های ارزشمندی همچون شهدای گرانقدر که هر کدام از آن عزیزان گواهی روشن و سند مظلومیت این ملت آزاده است را تقدیم نموده‌ایم. دشمنان کینه‌توز بدانند، آحاد ملت شجاع و انقلابی ایران اسلامی، همچون دوران دفاع مقدس، در مقابل گستاخیهای اراذل و اوباش و فتنه گران جانانه ایستادگی نموده و تا پای جان از ارزش‌های والای این انقلاب دفاع خواهندکرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه با اهداء لوح یادبود مراتب تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات