همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس المپیاد ورزشی سردار شهیدحسن انتظاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه شهید ا... دادی یزد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس المپیاد ورزشی سردار شهید حسن انتظاری در محل حسینیه گنبد سبز برگزار گردید.

این المپیاد با حضور ۹ تیم ورزشی از ۹ پایگاه مقاومت حوزه مقاومت فاطمیه(س)و با حضور فرماندهی محترم ناحیه شهید ا... دادی جناب سرهنگ حسینی ،مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید ا... دادی ،حجت الاسلام دهستانی و مسئول محترم تربیت بدنی ناحیه شهید ا... دادی اقای پارسایی خواه آغاز شد.
در مراسم افتتاحیه المپیاد، جناب سرهنگ حسینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با توجه به حوادث اخیر در موضوع مهسا امینی افزود:
(( امروز جنگ ،جنگ اراده و اندیشه هاست و میدان نبرد دشمن به اندازه وسعت اندیشه تک تک مردمست
واینکه قریب به یکسال است تاکید نایب امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان بحث جهادتببین است به واسطه شناختی است که از این جنگ نوین دشمن داشتند و دارند و ما در نبرد با این نوع جنگ نیز نیاز به آموزش، تمرین ،ممارست و رزمایش داریم ...
اینکه در کنار حرکت عظیمی چون پیاده روی اربعین دشمن با شانتاژ رسانه ای، یک خبر دسته چندم را در صدر اخبار کشور قرار میدهد نشان از پیچیدگی و سختی این نوع نبرد دارد و ما امروز موظفیم دفاع مقدسی را رقم بزنیم که وسعت ان به اندازه وسعت اندیشه و اذهان است...
در ادامه سرهنگ حسینی افزود: ورزش فی نفسه خوب است وچه بهتر که در کنار ورزش به گونه ای کار کنیم که افراد چند نکته تربیتی بیاموزند یا به چند شبهه ذهنیشان پاسخ داده شود و یا مشکل معیشتی شان حل شود و این با توجه به ظرفیت خوبی که در محلات داریم شدنیست ... ))
در ادامه مسابقات در ۵ ماده و درقالب تیمهای سه نفره برگزار گردید و درپایان به سه تیم برتر جوایزی برسم یاد بود اهدا شد.
لازم بذکراست مراسم شامل اجرای سرود ،توسط گروه سرود دختران آفتاب و مهدیاران و اجرای حرکات نمایشی رزمی توسط ۴ تن از نوجوانان بسیجی بود.

ارسال نظرات