خبرهای داغ:

طرح جوانه های صالحین با برنامه های متنوع در سرخه برگزار شد

طرح جوانه های صالحین با برگزاری کلاس های فن بیان، حلقات کتابخوانی و شیرینی پزی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۱۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با پایان فصل تابستان و برگزاری طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج برنامه های متنوع  جذابی در قالب این طرح در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص کلاس های برگزار شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تابستان فرصت مناسبی برای کسب مهارت ها و توانایی ها برای نوجوانان و جوانان محسوب می شود. در تابستان امسال دوره آموزش شیرینی پزی با هدف ایجاد روحیه تعاون و همکاری در نونهالان حلقه شهید محمدرضا احسانی و نوجوانان حلقه شهید محمدحسین احسانی با استقبال پرشور بسیجیان برگزار شد.

او افزود: با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب نسل امروز به مطالعه جلسات همخوانی کتاب به همت مسئول تعلیم و تربیت پایگاه در حلقات مختلف برگزار و کتاب هایی چون پسران گل بانو (خاطرات دو برادر شهید) و کتاب قدر خودت را بدان معرفی و در حلقات خوانده شد. همچنین توسط سرگروه ها نکته های تربیتی چهارده معصوم عنوان شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیان داشت: برگزاری نشست هم اندیشی جهت کارگشایی و کارآفرینی افراد عضو صندوق قرض الحسنه پایگاه از دیگر برنامه هایی بود که در این ماه انجام گرفته است.

فیض اضافه کرد: کلاس آموزش حوله بافی به بسیجیان پایگاه توسط سرگروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت و برگزاری کلاس فن بیان نیز با استقبال بسیجیان همراه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار