زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه گفت :ولایتمداری و خداباوری از عوامل مهم موفقیت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۱۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همزمان با هفته دفاع مقدس  جمعی از پاسداران، مسئولین شهرستان، پیشکسوتان  رزمندگان دفاع مقدس و  بسیجیان با  امام جمعه شهر سلطانیه دیدار کردند. 

 

در ابتدای این دیدار سرهنگ  محمدحسین سلیمی، فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باشاره به رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس در جنگ تحمیلی افزود:رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس روحیه ایمان به خدا و باورهای دینی بود. 

 

وی در ادامه  تصریح کرد:خداباوری و ولایت مداری نيز از نمونه عوامل  پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی است. 

 

این مسئول با اشاره به  حوادث اخیر در کشور افزود: در مرگ مرحومه خانم مهسا امینی پلیس هیچ گونه قصوری نداشته است و این اتفاقات دسیسه ای از طرف دشمنان می باشد. 

 

فرماندهی سپاه شهرستان سلطانیه  با اشاره به تحرکات دشمن و برخی از آشوبگران  خصوصا در رابطه با اهانت برخی از فرصت طلبان به مقدسات دینی ،قرآن کریم و اهانت به چادر و حجاب یکی از بانوان اظهار داشت :زمانی که در کشورهای غیر مسلمان به قرآن کریم اهانت مي شود مردم دنیا سکونت نکرده و خواستار رسیدگی هستند. 

 

 سرهنگ سلیمی  در پایان خاطرنشان کرد :دشمنان اسلام از وحدت و یکپارچگی مسلمانان واهمه دارند و این اختلاف افکنی ها نشان از ترس و واهمه  آن ها نسبت به وحدت مسلمانان است. 

 

 

 

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان، اظهار داشت :در خصوص عفاف و حجاب آیات بسیاری در قرآن کریم آمده است و ارزش بسیاری دارد. 

 

 

 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به به  تحولات سیاسی اخیر دشمنان، افزود:حماسه اربعین و دستاوردهای نظام اسلامی در اجلاس شانگهای که اعضای آن نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و در خنثی سازی تحریم موثر است، نباید تحت الشعاع قرار بگیرد.

 

 

 

گفتنی‌است در پایان مراسم اقدامات منافقین و اغتشاش گران و اهانت کنندگان به مقدسات و قرآن کریم در حوادث اخیرا را محکوم نمودند.

 

 

ارسال نظرات