خبرهای داغ:
یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس:

توطئه دشمنان با زمان شناسی و دشمن شناسی نقش بر آب می‌شود

همدان-یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: با بینش و بصیرت بالا و با زمان شناسی و دشمن شناسی است که توطئه دشمنان نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۴۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سالتحصیلی حوزه علمیه صدیقه کبری (س) محفل انس با شهدا باحضور خانواده معزز شهیدان حسینی و طاووسی در بیت الشهداء شهرستان بهار برگزار شد.

فرجام از یادگاران و راویان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز اظهار کرد: در ایامی که قرار داریم سالگرد عملیاتی است که در سال ۶۵ در منطقه جزیره مجنون رخ داد، عملیاتی که شرایط بسیار دشوار بود، اما به امر امام عزیزمان اطاعت کرده و در مقابل دشمن ایستادگی کردیم.

وی افزود: در این عملیات شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند تا انقلاب بماند، سر‌های زیادی بر زمین افتاد تا ما سربلند بمانیم، اگر ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای ما نبودو اگر آنان مردانه ایستادگی نمی‌کردند ما امروز عزت و آزادگی نداشتیم، دیروز آنان در زیر آتش دشمن سوختند تا امروز دل امام زمانمان نسوزد.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز کرد: حوادثی که اخیرا در کشور رخ داده مسئله پیچیده‌ای نیست و ما از این دست اتفاقات و بزرگتر از این گونه مسائل را از زمان صدر اسلام تاکنون شاهد بوده‌ایم و این اتفاقات باید رقم بخورد تا حق و باطل و خوب و بد از هم تشخیص داده شود، بنابراین با بینش و بصیرت بالا و با زمان شناسی و دشمن شناسی است که توطئه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: اگر نبود مقاومت مدافعان حرم، همان رفتاری که داعش در سوریه انجام داد با ناموس ما هم چنین رفتاری می‌شد.

فرجام خاطر نشان کرد: باید با حفظ ارزش‌ها و با برخورداری از بینش سیاسی توطئه‌های دشمنان را بشناسیم و از فتنه‌گری آنان هراسی در دل نداشته باشیم و بدانیم که با اطاعت از امر، ولی و با پیروی از رهنمود‌های ایشان همواره پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات