خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین؛

مردم، میدان دار دفاع مقدس بودند

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: یکی از ویژگی های خاص دفاع مقدس، مردمی بودن آن بود. دفاع مقدس، دفاعی بود که مردم میدان دار آن بودند. 
کد خبر: ۹۴۵۸۳۵۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

قزوین_ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خضری امام جمعه موقت قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به دفاع مقدس و نقش مردم در پیشبرد آن بیان کرد: یکی از ویژگی های خاص دفاع مقدس، مردمی بودن آن بود. دفاع مقدس، دفاعی بود که مردم میدان دار آن بودند. 

وی گفت: در تمام دنیا، ارتش ها ماموریت دفاع از خاک کشور را برعهده دارند و در دفاع مقدس با وجود حضور ارتش و سپاه، بدنه اصلی که بدون امکانات و تجهیزات با اراده و ایمان وارد صحنه شد که حق آن هنوز به خوبی ادا نشده و جز زیبایی چیزی ندیدیم، حضور مردمی بود.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: صحنه حضور مردم در ابعاد مختلف در همه لایه های جنگ از دفاع و خط مقدم تا پشتیبانی و انعکاس هنرمندانه در ثبت لحظات تاریخی جنگ، اقدامات مردمی بود.

حجت الاسلام خضری عنوان کرد: در خاطرات دفاع مقدس بیان شده که هرجا گره ای در امور ایجاد می شد خرد جمعی و پیشنهادات مردمی، گره گشای مشکلات بود.

امام جمعه موقت قزوین در پایان گفت: اینها جلوه هایی است که نشان داد هر کجا مردم در صحنه حضور داشتند ما پیروز میدان بودیم و امروز نیز در صحنه های مختلف و عرصه های پیشرفت، حضور مردم موجب پیروزی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها