امام جمعه گرمسار:

افرادی که فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را انکار کنند، مرتد هستند

امام جمعه گرمسار ضمن اعلام محکومیت اقدامات هنجار شکنانه در روز‌های اخیر گفت:افرادی که فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را انکار کنند از دین مرتد هستند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۷۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: اقدامات هنجار شکنانه عده‌ای از مردم منجر به سواستفاده دشمنان از این وضعیت شده است که عموم مردم باید با بصیرت اقدام کنند.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر واجب شرعی و دینی است و اگر کسی منکر آن شود کافر است و از دین مرتد شده و نیروی انتظامی نسبت به وظیفه شرعی، دینی و قانونی خود عمل کرده است.
امام جمعه گرمسار با تاکید بر اینکه شخصی که نیاز به امر به معروف و نهی از منکر بوده مورد ارشاد قرار گرفته است، تصریح کرد: در این جریان یک عده مقصر هستند و یک عده ریشه تقصیر به آنان متصل است و این افراد باید به اشد مجازات محکوم شوند.
وی در ادامه گفت: جوانی که هفته گذشته در صفوف نماز جمعه گرمسار حضور داشت، در امور فرهنگی و مذهبی همواره پیش قدم بود اکنون جان خود را فدای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و به فیض شهادت نایل گشت.
تشییع پیکر شهید "محمد حسین سروری راد" روز یکشنبه
آرامی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید "محمد حسین سروری راد" روز یکشنبه تشییع خواهد شد، افزود: این مراسم با حضور حداکثری آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی گرمسار برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در پیش است، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس به مصاحبه یک مدرسه است که درس عشق، معنویت، خودسازی، خداشناسی و معرفت را به مردم می‌دهد.
آرامی با تاکید بر اینکه تبیین وقایع و اقدامات دلیرمردان در زمان انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جدید وظیفه همگانی است، اضافه کرد: آموزش همراه و هم گام با پرورش است و مربیان و معلمان باید ارکان انقلاب و دفاع مقدس و دستاورد‌های آن را به دانش آموزان منتقل کنند تا نسل جدید درک درستی از مفاهیم انقلابی داشته باشند.
وی ابراز داشت: هر کجا که پرورش از آموزش جدا شود نظام ضربه مهلکی خواهد خورد و باید برای این امر مهم سرمایه گذاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار