امام جمعه بهاباد:

دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است

امام جمعه بهاباد بااعلام حمایت از همه نیرو‌های نظامی خصوصا نیروی انتظامی دراغتشاشات اخیر کشور گفت: عده‌ای با کینه‌هایی که دارند اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۳۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بهاباد که با حضور گسترده مردم درمسجدجامع اقامه شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وانجام دادن واجبات وترک محرمات و گناهان به وقایع اخیر کشور اشاره کرد واظهارداشت: عده‌ای درداخل کشور متاسفانه با شانتاژ‌های انجام شده و با اهداف خاص اقدام به آتش زدن اموال عمومی و دولتی و تعدی به ماموران انتظامی شدند که این حرکات دیگر یک اعتراض نیست، بلکه مصداق توطئه محسوب می‌شود.
امام جمعه بهاباد افزود: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه صیانت از انقلاب اجازه نمی‌دهند بیگانگان و ایادی آن‌ها به انقلاب و کشور ضربه بزنند.
وی ادامه داد: وقایع اخیر ثابت کرد که حکایت‌های پشت پرده بسیاری شکل گرفته تا به مملکت و انقلاب آسیب وارد کنند.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه معطلی و بلاتکلیفی فضای مجازی توسط مسئولین یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: نوجوانان و جوانان ما فریب خورده همین فضای مجازی مسموم هستند.
حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه عده‌ای با کینه‌هایی که دارند اصل نظام را نشانه گرفته‌اند، ادامه داد: ما مردم باید صف دلسوزان را از ضد انقلاب‌ها جدا کنیم. پلیس به عنوان مجری قانون است و مجلس و قوه قضائیه قانون را می‌دهند و آن‌ها اجرا می‌کنند و اگر اشکالی وجود دارد در قانون است.
وی با بیان اینکه انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده و آنقدر ریشه دوانده است که بعد از این نا آرامی‌ها قطعاً فتنه گران و دشمنان رو سیاه می‌شوند، ادامه داد: از نیروی انتظامی که شجاعانه کار کرده و قانون را اجرایی می‌کنند قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه بهاباد قرآن سوزی، مسجد سوزی، کشتن انسان‌های بی گناه و تخریب اموال عمومی را مایه تأسف دانست و گفت: دشمن در تلاش دارد تا امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی مأوا و مأمن مردم است، اما با اینان وحشیانه برخورد می‌کنند. به عزیزان نیروی انتظامی در کل کشور می‌گویم که دل قوی دارید و به وظیفه‌تان عمل کنید و بدانید ملت حامی شماست.
ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه اتفاقات بعد از این حادثه و جریان‌سازی دشمن باید پیگیری شود، گفت: با هتک حرمت به مقدسات، به اسم دفاع از حقوق شهروندی باید برخورد جدی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد هفته دفاع مقدس رایاد آورشد وبا گرامی داشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ورزمندگان افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جوان وجدید منتقل شود.
حجت الاسلام بشکانی ادامه داد: دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی با کمک بیش از ۳۵ کشور ملت ایران را در حالی که از داشتن سلاح محروم بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز نیز نمی‌توانند با چند بچه و آدم نادان ملت را از مسیر انقلاب دور کنند.
امام جمعه بهاباد با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس حماسه ایثارگران و شهدا را ارج نهاد و گفت: حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانان برسد و در جامعه ترویج شود.
ابراهیمی بشکانی افزود: هفته دفاع مقدس، هفته به نمایش گذاشتن ایمان است و در آن دوران جوانان برومند کشور برای دفاع از میهن اسلامی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: دوران دفاع مقدس باعث شد کشور وجبی از خاک خود را از دست ندهد و همه این‌ها به دلیل فداکاری‌های شهدا و رزمندگان است؛ درود خداوند بر رزمندگان اسلام و شهدای جان برکف.
امام جمعه بهاباد همچنین با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، از دست دادن نبی مکرم اسلام را بزرگترین مصیبت ذکر کرد و گفت: بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) پناهگاه نظام اسلامی و ملت ایران است.
وی برحضورمردم درمراسم دهه آخرصفر که درمساجد وحسینیه‌های شهرستان بهاباد برگزار میشود تاکید کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات