خبرهای داغ:
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۶۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

به گزارش بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار صمدمحمدعلی‌زاده فرمانده سپاه بوکان 1 مهر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بوکان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس تبلور خودباوری ملی و ایستادگی در برابر جهان استعمار و استکبار بود.

وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر ظلم و ستم ایستاد و با اراده راسخ و پولادی از معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دفاع کرد، درنهایت توانست در این دفاع سراسر مقدس به پیروزی برسد.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: دشمن درحالی‌که در جنگ رودررو و سخت در برابر عزم پولادی ملت ایران شکست خورده بود، به شبیخون فرهنگی روی آورد و در این راه صدها رسانه تاسیس کرد.

وی بیان کرد: بی‌بندوباری و بی‌حجابی یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌های این رسانه‌ها به‌شمار می‌رود، تلاش می‌کنند رویکرد فرهنگی و مذهبی خانواده‌های ایرانی را تغییر دهند، تا بتوانند در این جبهه به پیروزی برسند و بر انقلاب اسلامی ایران غلبه کنند.

فرمانده سپاه بوکان گفت: در این روزها که دشمن با تمام توان خود و درراستای رسیدن به اهداف شومی که دارد، به میدان آمده است، ولی یک بار دیگر بصیرت مردم آگاه و مسلمان ایران اسلامی بدون‌تردید به همه غائله‌ها پایان خواهد بخشید.

ارسال نظرات