خبرهای داغ:
استاندار همدان:

حضور حماسی مردم نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب می‌کند

همدان-استاندار همدان با اشاره به حضور حماسی مردم گفت: به امید خدا این حضورها و حماسه‌ها نقشه‌های شوم دشمن، معاندین و منافقین کوردل را که در طول انقلاب برای ضربه به این انقلاب تلاش کردند، نقش برآب می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۱۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه راهپیمایی مردم انقلابی همدان در محکومیت آشوبگران در جمع راهپیمایان ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر (ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا اظهار کرد: بر شهدای والا مقام استان همدان دارالمومنین و دارالمجاهدین درود می‌فرستیم که این چنین مردم غیور و دلاوری دارد.

وی با بیان اینکه درود خدا بر شما که اینچنین پای اعتقاداتتان ایستاده‌اید و هیچ سختی و مشکلی نمی‌تواند شما را از صحنه خارج کند، افزود: امروز و همیشه ثابت کردید که پای ارزش‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اید.

استاندار همدان عنوان کرد: اگر افرادی نادان، فریب خورده و معاند می‌خواهند ارزش‌ها و اعتقادات شما را مورد دستخوش قرار دهند شما با حضور حماسی خود آنها را به مذلت می‌نشانید.

وی عنوان کرد: به امید خدا این حضورها و حماسه‌ها نقشه‌های شوم دشمن، معاندین و منافقین کوردل را که در طول انقلاب برای ضربه به این انقلاب تلاش کردند، نقش برآب می‌کند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برنامه‌هایی که در پیش داریم و اقداماتی که خواهد شد این رفتارهای کوردلانه نقش برآب خواهد شد، خاطرنشان کرد: شما دیدید که چگونه فرزندان شما نیروهای انتظامی و امنیتی چگونه در مقابل بعضی از افراد فریب خورده ایستادند و آنها را کنار زدند.

وی ابراز کرد: این حضور شما مردم ولایتمدار حضور بسیار حماسی بود که از طرف همه مسئولین از جمله نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان، نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و ... تشکر می‌کنم و ارج می‌نهیم و در مقابل این همه رشادت‌ها، بزرگواری و بصیرت و آگاهی شما سر تعظیم فرود می‌آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات