به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دیدار و تجلیل از مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر

فرمانده و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر از مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر دیدار و تجلیل به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۱۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، فرمانده و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر از مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر دیدار و تجلیل به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر دراین دیدار ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: شهادت معامله با خداست و آسایش و امنیت مردم مدیون خون شهیدان است.

وی افزود: بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و روزانه شهدایی را بر دوش می گیریم که با آمادگی کامل ، جان خود را فدای انقلاب کردند و خوشا به حال کسانی که شهادت نصیب آنها می‌شود و تا خدا نخواهد شهادت دست یافتنی نیست.

وی بیان داشت: بعد از دوران دفاع مقدس و برای تداوم انقلاب شهدای زیادی در زمینه هسته‌ای و امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

مولوی وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: خداوند در قران میفرماید، مرده مپندارید کسانی که برای اسلام به شهادت رسیدند زیرا آنها در پیش خدا رزق و روزی میخورند و زنده هستند .

مولوی وحیدی فر افزود: شهیدان از ما مطالباتی دارند و اولین مطالبه شهدا تداوم انقلاب راه امام راحل و مقام معظم رهبری و سرفرازی ایران و ایرانیان است .

وی افزود: شهید فریاد می زند که ما انقلاب را با خون خود آبیاری کردیم و نگذارید دشمن طمع کند که یک وجب از خاک ایران اسلامی دست دشمن بیفتد .

مولوی وحیدی فر افزود: تحریم و مشکلاتی که برای ایران اسلامی به وجود آمده با مقاومت مردم همراه بوده و مسئولین انقلاب اسلامی نیز جهاد گونه تلاش کنند تا تحریم‌های ظالمانه را خنثی کند و مشکلات مردم را حل کنند.

در پایان این مراسم از مولوی وحیدی فرامام جمعه اهل سنت نیکشهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار