به مناسبت هفته دفاع مقدس:

دیدار پاسداران ناحیه سپاه نیکشهر با امام جمعه شهرستان

جمعی از سبز قامتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه اهل تشیع این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۲۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، جمعی از سبز قامتان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه اهل تشیع این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در خصوص اقدامات و برنامه های این هفته گزارش ارائه کرد و گفت: رویکرد برنامه های این هفته باشرایط موجود جامعه بیشتر بصیرت افزایی است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان داشت: همانطور که سپاه در زمان جنگ در خط مقدم حضور داشتند امروز نیز در جنگ فرهنگی دشمنان پیش قراولان دفاع فرهنگی هستند .

وی افزود: مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون پاک شهدا، از خود گذشتگی جانبازان و رشادت‌های پاسداران هستند.

حجت اسلام یعقوبی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان نیکشهر دراین جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از ولایت مداری و بصیرت پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل کرد و گفت: رسالت سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب و پاسداری از تداوم انقلاب اسلامی است و پاسداران ادامه دهنده راه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در دفاع از آموزه‌های اسلامی و انقلابی هستند و این مسیر را باید با قدرت ادامه دهند.

وی افزود: شهادت معامله با خداست و آسایش و امنیت مردم مدیون خون شهیدان است.

 امام جمعه نیکشهر بیان کرد: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بخصوص پاسداران این انقلاب برای رسیدن به مقصد و هدف نهایی از انبیاء الهی و امامان معصوم(ع) الگو گیری می کنند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار