خبرهای داغ:

پیام تبریک امام جمعه مهدیشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه شهرستان مهدیشهر در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۶۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

 

به گزارش روابط عمومی؛ متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح ذیل است.
دوران دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی، رشادت، ایثار و شهادت در راه دفاع از کیان اسلام و ایران است. در هشت سال دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای جان و سلامتی خودشان، امنیت، آزادی، سلامتی و پیشرفت ایران اسلامی و اقتدار در عرصه بین‌المللی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است؛ روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.
بیان رشادتها و حماسه های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثارگران رشید و عموم مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت می‌نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها