خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان مانه و سملقان برگزار شد

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مسئولین ادارات و نهاد ها و پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۷۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج صبح صبح روز چهارشنبه سی ام شهریور همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مسئولین ادارات و نهاد ها و پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت برگزارشد و در پایان بعد از گوش دادن به سخنرانی های مقام معظم رهبری ازبرخی از پیشکسوتان عرصه دفاع و شهادت تقدیر به عمل آمد.

امام جمعه شهرآشخانه گفت:
حق و محور حق نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد: حق و محور حق نظام جمهوری اسلامی است و در راس نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری هستند
حق و محور حق نظام جمهوری اسلامی است ,

حجت الاسلام و المسلمین شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با بیان عصبانیت دشمنان انقلاب گفت: دشمن در جنگ تحمیلی با این نیت که اول انقلاب است و انقلاب یک نهال نوپایی است برای اینکه امت انقلابی اسلام توانستند تمام مزدوران حلقه به گوش امریکایی رو از کشور بیرون کنند و راهشان ندادند عصبانی هستند ،

وی ادامه داد : هشت سال جنگ را تحمیل کردند که شاید بتوانند حکومت اسلامی را سرنگون کنند با این نیت صدام را واردجنگ کردند که قراردادالجزایررا قبول نکنید، اهواز رو ملحق به عراق کنید و در صدد تجزیه ایران بودند تا نظام جمهوری اسلامی برچیده شود تا دوباره استکبار حکفرما شود؛ اما این مطلب رو نفهمیدند که انقلاب اسلامی اراده خداوند متعال است.

 

وی گفت: خداوند دل های جوانان را مستحکم کرد تا توانستند در مقابل استکبار بایستند،به لطف خدا و با عنایت رهبری داعیانه حضرت امام همه اون چه را که از ما گرفته بودند مجددا بدست اوردیم و بهتر از ان را داریم.جنگ به ما اموخت بایستی سرجای خود بایستیم و اقتدار داشته باشیم .

امام جمعه آشخانه تاکید کرد: به تعبیر حضرت امام جنگ به ما اموخت که ما میتوانیم و با این شعار میتوانیم امروزدر دنیا عزت مند شدیم .

 

وی ادامه داد: امروز تمام دشمنان ما صحنه جنگ را عوض کردند و از صحنه جنگ نظامی به جنگ اقتصادی وارد شدند و دیدند در عرصه اقتصادی و با اعمال تحریم های بی رحمانه اثری ندارد وارد عرصه جنگ فرهنگی شدند،البته دشمنان ما ناامید نشدند و ماهم ناامید نشدیم وان شالله پای کار نظام هستیم و در این راه هزینه داره وهزینه اش را قبول میکنیم.

امام جمعه آشخانه گفت: به نام یک رمز راز گشایی برای یک جنگ تخریبی که هم اقتصادی است هم تحریم است و هم به اصطلاح فرهنگی ایست و مبارزه را با بی عفتی و بی حجابی اغاز کردند و میخواهند سیاست اندلس را احیا کنند و با بی بندوباری میخواهند انقلاب اسلامی را نابود کنند .

وی تاکید کرد: خداوند در سوره توبه میفرمایید: اینها اراده کردند که بادهنان هایشان نور الهی را خاموش کنند، اما نور خدا خاموش شدنی نیست.خداوند نورش را با مبارزان و مجاهدانی که این نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا تربیت کرده است برای اینکه ریشه ظلم را بکند کامل می کند و ان شاالله زمینه برای یک حکومت عدل جهانی و یک تمدن بزرگ اسلامی اماده شود.

وی گفت: دشمنان ما میخواهند انقلاب اسلامی را بانابود کردن خانواده های شیعه از بین ببرند و یک انسانی که با مرگ طبیعی از دنیا رفته است رو به عنوان رمز یک حرکت شروع کنند و در مقابل جمهوری اسلامی حرکات ایضایی انجام بدهند.

وی بیان کرد: سه نفر در یک شهرستانی به صورت مرموزانه کشته میشوند ایا اینها شهروند ایرانی نیستند؟ده ها نیروی انتظامی در راه مبارزه برای کشور به شهادت میرسند آیا انها شهروند ایرانی نیستن و فقط کسانی که شما میخواهید شهروند ایرانی هستند؟

وی تصریح کرد: اینکه دشمنان ما دیوانه وار برعلیه انقلاب کار میکنند یک حرکت موذیانه بیش نیست و ما اقتدار نیروی انتظامی مان را به خاطر یک مرگ مشکوک زیر سوال نمیبریم و نیروی انتظامی همه جا باید قدرتمند باشد.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد: حق و محور حق نظام جمهوری اسلامی است و در راس نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری مدظله العالی هستند رهبر ما استوانه بسیار مستحکم نظام هستند دیدبانی هستند که همه ملت ایران بویژه پیشکسوتان جبهه و جنگ و مسئولین باید نگاه و گوششان به فرمایش رهبری باشد که چه میگویند و ببینیم و بفهمیم و عمل کنیم و هیچگاه عقب نشینی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار