خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد ؛ درهفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت را مغتنم شمرده و نسل جوان و نوجوان و آحاد جامعه را با مفاهیم دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۷۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونین و فرماندهان محترم حوزه های مقاومت بسیج در سالن جلسات سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک قرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت ؛ از آنجا که نسل جوان و نوجوان ما دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌ اند ، هفته گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا در این هفته پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس را به این نسل و همه اقشار مردم منتقل کنیم.

عباسعلی ریحانی با اشاره اینکه یادگاران دفاع مقدس را باید احترام نمود و از تجربیات و خاطرات آن ها استفاده کرد گفت ؛ یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس استان و شهرستان بجنورد بوده که در روز چهارشنبه با سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شده و از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه محوری مرکز استان برای غبارروبی مزار شهدا نیز اشاره و تصریح کرد ؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مرکز استان که با محوریت بنیاد شهید و امورایثارگران استان در اولین پنجشنبه هفته دفاع مقدس در ساعت 13:30 برگزار خواهد شد ، مزار شهدای شهرستان بجنورد واقع در جوار مطهر امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی عطرافشانی و گلباران خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در پایان از همه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواست تا برنامه های این هفته را با رویکرد کمک رسانی به مردم و انتقال تفکر و فرهنگ دفاع مقدس و بسیجی در اقشار مختلف جامعه تنظیم نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها