این مراسم در دومین روز از هفته دفاع مقدس در شهر بهارستان شهرستان جم با حضور سرهنگ حاج محمد صابر از فرماندهان دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۸۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰

مراسم دعای ندبه همراه با تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهر بهارستان برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم ؛ سرهنگ حاج محمد صابر در مراسم دعای ندبه و تجلیل از رزمندگان شهر بهارستان گفت : تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، جنگ نرم دشمن را خنثی می کند.
صابر تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای آشنایی نسل حال با رزمندگان دفاع مقدس و مسائل مربوط به آن دوران است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بود، افزود: بازیگران و آفریننده این افتخارات در عرصه دفاع مقدس شهدا و رزمندگان بودند که توانستند این افتخار آفرینی را در نظام و انقلاب کسب کنند.
وی خطاب به رزمندگان گفت: هیچ وقت نباید فراموش کنیم که دشمن دست از دشمنی خود برداشته بلکه امروز ما نیز در جنگ هستیم و آن هم جنگ نرم که به مراتب سخت تر و بدتر از ۸ سال دفاع مقدس است.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای ایرانی در اوج مظلومیت و محرومیت از امکانات مادی، در اوج تعالی، اتکا و عمل به فرامین ولی فقیه و با کمترین عده در مقابل دشمن صف آرایی کرده و صحنه‌ های بی بدیل پیروزی را آفریدند.
وی اظهار کرد : دفاع مقدس صحیفه جاودان ایستادگی ملت ایران در برابر همه جهانیان است، بنابراین هفته دفاع مقدس تنها یک مراسم ظاهری نیست بلکه بازخوانی مسائل بسیار عمیقی است که نباید هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات