امام جمعه کنارک:

اعزام راهیان نور،یکی از راه‌های بیان دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است

حجت الاسلام بامری گفت: بهتری ظرفیت‌ جهت یادآوری رشادتها و از خود گذشتگی‌ها و تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان را سپاه و بسیج دارد که یکی از این راه‌ها اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است که جوانان و نوجوانان از نزدیک لمس می کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۹۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک به همراه اعضای ستاد گرامیداشت هفته با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تشکر از زحمات امام جمعه شهرستان جهت اهمیت دادن به برنامه های سپاه و بسیج و گرامیداشت یاد وخاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امام خامنه ای(مدضله العالی) از دفاع مقدس بعنوان گنج و گنجینه یاد نموده اند و ما پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید ارزشهای دفاع مقدس را حفظ و بین آحاد مردم به ویژه بسیجیان انتشار دهیم.

وی با اشاره به این مطلب که امروز جوانان و نوجوانان ما باید شهدایی همچون شهید فهمیده، شهید حججی و شهید سلیمانی را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند، افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یاد آوری رشادتها و از خود گذشتگی های شهدا هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت است.

سرهنگ سرکاش ادامه داد: جوانان و نوجوانان با الگوگیری از شهدا مسیر و راه خود را برای رسیدن به اهداف بالاتر هموار می‌کنند تا بتوانیم امنیت پایدار در این کشور و نظامبیش از هر زمان دیگری ایجاد کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک همچنین به اجرای 65 وبژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: 26 برنامه در سطح پایگاه های مقاومت، 25 برنامه در سطح حوزه های مقاومت و 14 عنوان برنامه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با شعار محوری ما قوی هستیم در طول هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

حجت الاسلام نظر بامری، امام جمعه شهرستان کنارک نیز در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: باتوجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص دفاع مقدس که فرمودند دفاع مقدس را به جوانان یاد آور شوید، گفت باید تجربیات ارزشمند دفاع مقدس را که نسل جوان ندیده اند را به آنها یادآوری کنیم تا از انقلاب و دست آوردهای انقلاب اسلامی بهتر پاسداری شود.

وی افزود: بهتری ظرفیت ها جهت یاد آوری رشادتها و از خود گذشتگی ها و تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان را سپاه و بسیج دارد که میتواند به نحو احسنت این رسالت را همانگونه که تاکنون انجام داده است ادامه دهد و پیشرو باشد.

امام جمعه شهرستان کنارک بیان کرد: یکی از این راه ها اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است که جوانان و نوجوانان از نزدیک لمس می کنند که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کجا و چگونه از انقلاب دفاع کرده اند تا انقلاب اسلامی ایران را به دست ما برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار