خبرهای داغ:

گردهمایی پیشکسوتان و حماسه آفرینان عرصه دفاع مقدس در سرخه برگزار شد

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گردهمایی پیشکسوتان و حماسه آفرینان عرصه جهاد و شهادت در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۰۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس گردهمایی پیشکسوتان و حماسه آفرینان عرصه دفاع و شهادت در هیئت سیدالشهدا شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشرف در جمع رزمندگان و مجاهدان یکی از ملاک های جامعه را تفکیک مجاهد از غیر مجاهد دانسته و اظهار کرد: سرباز واقعی کسی هست که متوجه شود، بفهمد و درک واقعی از دستورات ولی فقیه داشته باشد. امروز ما باید در برابر تحلیل های مسموم بصیرت لازم داشته باشیم و با استفاده از منبع قرآن و ولی فقیه دچار انحراف نشویم.

او افزود: تکریم جهاد مجاهدان در راه خدا تشویق به ادامه دادن راه پر افتخار آنان است و حرکت مجاهدانه را در کشور تقویت می کند.

امام جمعه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: افرادی بودند که در مقابل نیزه و شمشیر ایستادند ولی در مقابل شبهه و تزویر دوام نیاوردند؛ شبهه و تردید مثل موریانه است و دشمن به این موضوع دل بسته است و باید بصیرت لازم را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار