خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت آن ها را از آفت ها مصون می دارد

تبریز- استاد حوزه و دانشگاه تبریز در جمع رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس میانه بر لزوم جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: فرزندانمان را با فرهنگ شهید و شهادت آشنا کنیم تا از آفت فضای مجازی در امان بمانند.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۰۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجتبی نظری، نقش رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در هدایت جوانان و نوجوانان کشور را بسیار حیاتی و حساس دانست.

وی متذکر شد: شما ماندگاران دفاع مقدس فقط با تبیین آنچه در جبهه ها به چشم دیده اید، می توانید جامعه را از انحراف و شستشوی فکری نجات دهید قبل از اینکه آنان در گره های کور و مطالب کذب و بی اساس فضای مجازی گرفتار انحراف و ابتذال شوند.

حجت الاسلام نظری از فتنه اخیر به عنوان جریانی کاملا سازمان یافته توسط استکبار یاد کرد و اظهار داشت: دشمنی استکبار با ملت ما پروژه ای تمام ناشدنی برای نابودی اسلام و از بین بردن دین و اعتقادات ملت ماست و این بار هدف خود را با بهره گیری از کوموله ها و دموکرات های جنایتکار زخم خورده از انقلاب می خواهند پیش ببرند.

وی با اشاره به شکست های پی در پی استکبار در فتنه های گذشته، متذکر شد: این بار نیز آنها با بصیرت مردم ولایی شکست خواهند خورد ولی آنچه حاصلشان می شود چیزی نیست جز آشکار شدن چهره واقعی سلبریتی های خود فروخته، شناخته شدن جریان نفاق، مستحکمتر شدن وحدت و اقتدار جبهه انقلابی و آماده شدن مقدمات ظهور منجی.

حجت الاسلام نظری تاکید کرد: اکنون زمان باردهی درخت دفاع مقدس است و تبیین پیام های شهدا و دفاع مقدس، تشدید پدافند غیرعامل و رسوا سازی حامیان جریان فتنه، این درخت پربرکت را پربارتر می کند. 

  همایش بزرگ رزمندگان، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها