همایش رزمندگان دفاع مقدس در بن برگزار شد

همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بن در حسینیه ی شهدای وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۴۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بن توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن و با همکاری مسئولین شهر وردنجان در حسینیه ی شهدای وردنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن کریمی در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بن گفت:یاد ۴۲۶ شهید شهرستان بن را گرامی می داریم و به شما رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس خیر مقدم می گوئیم و از همه ی شما و کسانی که ما را در اجرای این برنامه یاری کردند تشکر می کنم.

فرمانده سپاه شهرستان بن بیان کرد: این همایش برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ در شهر بن برگزار شد و پس از آن در سال ۱۳۹۸ در جوار مطهر امام زاده سید بهاء رحمت الله علیه روستای شیخ شبان و امسال پس از دو سال عدم برگزاری به خاطر بیامری کرونا مفتخریم که شاهد تجمع این جمع در شهر وردنجان هستیم. ان شاءالله در سال های آینده این برنامه در سایر شهرها و روستاهای شهرستان بن به صورت گردشی برگزار خواهد شد.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: ان شاالله بتوانیم در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین دوران دفاع مقدس و تزریق روحیه ی مقاومت بین نسل جدید با موفقیت عمل کرده و بتوانیم روحیه ی نسل نوجوان و جوان را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه بن تشریح کرد: هدف از برگزاری این همایش علاوه بر دیدار و تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثارگری و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری می باشد.

شایان ذکر است در این همایش برنامه هایی چون سخنرانی، خاطره گویی، پخش کلیپ و مداحی و پذیرایی برگزار شد

رزمنده دفاع مقدس نبی الله رفیعی نیز در ادامه این همایش ضمن بیان خاطراتی از دوران جنگ گفت: ما در جنگ شاهد صحنه های زیبایی از عشق و ایثار و فداکاری و گذشت بودیم و اسلام انقلابی را در جنگ دیدیم .

ارسال نظرات