خبرهای داغ:
فرمانده پادگان امام رضا(ع):

ارتشیان در خط ولایت و آماده شهادت/ موشک های ما قلب دشمنان را نشانه گرفته است

تبریز- فرمانده پادگان ارتش امام رضا(ع) مراغه بیان کرد: ارتشیان جان‌برکف مماشاتی با دشمنان و اغتشاشگران ندارند و در خط ولایت و آماده شهادت هستند.
کد خبر: ۹۴۵۸۶۶۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  سردار حاتم سیفی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در مراغه افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی سه اصل ولایتمداری،  عدالت‌محوری و شایسته‌گزینی را سرلوحه کارهایش قرار داده و همواره گوش به فرمان رهبری است.

وی اضافه کرد: ارتش با این سه اصل مهم به دنبال تحقق اهدافی چون معنویت‌محوری، انضباط و رعایت سلسله مراتب است و بر همین اساس نیز امروزه سالم‌ترین، پاک‌ترین و مخلص‌ترین نیروها را در اختیار دارد. 

نیروهای مسلح کشورمان در سطح جهان مطرح هستند

امیر سیفی بیان کرد: نیروهای مسلح در سایه رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای در سطح جهان مطرح هستند؛ نیروهایی که امنیت کشورمان حاصل ایثارگری دیروز و امروز آنان است و کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر روزی واردکننده تسلیحات و بسیاری دیگر از اقلام بودیم، امروز صادرکننده هستیم؛ روزی ما را با نیروی نظامی خودشان تهدید می‌کردند اما امروز پهپادهای ما لرزه به اندام دشمنان می‌اندازد.

وی ادامه داد: امروز در نتیجه تداوم راه شهدا و پایمردی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، موشک‌های ما قلب دشمن را نشانه گرفته است و آنان دیگر توان مقابله نظامی با ما را ندارند.

 صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در مراغه پس از ادای احترام مسئولان و فرماندهان به شهدای گمنام با حضور نیروهای ارتشی، انتظامی، سپاهی و امنیتی در محوطه پادگان امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها