نماینده وزیر آموزش و پرورش:

معلم و دانش آموز نقش اساسی را در آینده کشور ایفا می‌کنند

«محمدزاده» گفت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کلاس درس مهندسی می‌شود و معلم و دانش آموز به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و توسعه نقش اساسی را در آینده کشور ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۱۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، «شاپور محمدزاده» نماینده وزیر آموزش و پرورش در مراسم زنگ مقاومت در زاهدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: آموزش و پرورش در جهان امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جایی که رسیدن به رشد و تعالی و پیشرفت درگرو اهمیت دادن به این نهاد است.

وی با تاکید بر این مطلب که خروجی نظام تعلیم و تربیت محصول آموزش و پرورش نیروی انسانی است افزود: در همه اسناد بالا دستی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به نیروی انسانی اشاره شده است که وظیفه سنگین استمرار و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفظ و گسترش آن را بر عهده دارد.

این مسئول ادامه داد: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور معلم و دانش آموز در کلاس درس مهندسی می‌شود و معلم و دانش آموز به عنوان عناصر اصلی پیشرفت و توسعه نقش اساسی را در آینده کشور ایفا می‌کنند. جایگاه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است، ممعلم، دانش آموزان را برای حرکت در مسیر خودسازی و رسیدن به اهداف متعالی آماده کند.

وی بیان کرد: دانش آموزی که قرار است در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای برجستگی های اعتقادی، فکری، اخلاقی باشد به همین دلیل آموزش و پرورش در کنار همه دولت مردان در دولت سیزدهم با راهبردهای جدید اهمیت حوزه را نسبت به سالهای قبل به نوعی برنامه ریزی شود که همه از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

محمدزاده گفت: حاکم کردن رویکرد عدالت در آموزش و پرورش راهبردی است که امسال اجرایی می شود، چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی همه دانش آموزان به آموزش رایگان دسترسی دارند. در مناطق مرزی تصمیم گرفته شده کلاس‌های فرسوده، کپر، کانکس به مدارس زیبا آموزش و پرورش تبدیل و تجهیز شود با راهبرد خوب استخدام نیروهای مرزی به کیفیت آموزش و پرورش کنم می کند.

ارسال نظرات