خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از میزبانی شیراز در سیزدهمین جشنواره تاتر بسیج با عنوان "سردار عشق" و هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۳۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجید میکائیلی درجمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: میزبانی هجدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و همچنین میزبانی بخش رادیو مقاومت در شیراز از جمله اساسی‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه‌ای "محشر" با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و دیگر ارگان‌ها با موضوعات دفاع مقدس تا پنجم مهرماه، همراه با استفاده از ظرفیت‌های بومی و هنرمندان استان فارسی در این کار از دیگر برنامه‌هایی است که سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دست اجرا دارد.

برگزاری سیزدهمین جشنواره تاتر بسیج با عنوان "سردار عشق" که در حال اجرا است، برگزاری پیش یادواره شهدای هنرمند استان فارس، جشنواره دوسالانه عکس بسیج در هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از رزمندگان هنرمند دفاع مقدس، نمایشگاه آثار شهدای هنرمند دفاع مقدس با همکاری شهرداری و بنیاد شهید شیراز، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان بسیج هنرمندان فارس است که مسئول این سازمان از آن یاد کرد.

به گفته میکائیلی توزیع کمک‌های مومنانه ویژه هنرمندان آسیب‌دیده از کرونا، تهیه آلبوم سرود دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند فارس و آیین اختتامیه جشنواره استانی "خاکریز دفاع مقدس" با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، و آیین رونمایی از آغاز تولید آلبوم موسیقی دفاع مقدس توسط کانون‌های بسیج هنرمندان، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همکاری در برگزاری شب‌ شعر بانوان توسط خانه بانوان استان فارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی "روایت مقدس" ویژه شهید شاخص استان، شهید مهدی اثنی‌عشری، و برگزاری بیش از 150 برنامه عمومی توسط کانون‌های بسیج هنرمندان در سطح استان، از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیح هنرمندان فارس در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی اربعین در ایام اربعین حسین، اظهار داشت: برپایی موکب هنر در فضاهای باز در سطح استان و بداهه‌نویسی، خوشنویسی و اجرای سرود و تئاتر پاتوقی از دیگر فعالیت‌های این سازمان در ایام اربعین حسینی در سطح استان فارس بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها