خبرهای داغ:
تجمع امت حزب الله در راستای اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر و حمایت از انقلاب اسلامی در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۴۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس در حاشیه این تجمع، اظهار کرد: در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان، مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار شهرستان بار دیگر جلوه‌هایی از بصیرت خود را نشان دادند و برای اعتراض با این حرکات برخاستند.

وی ادامه داد: در محکومیت این حرکات وقیحانه یکم مهرماه بعد از نماز جمعه مردم به‌صورت خودجوش راهپیمایی باشکوهی را ترتیب دادند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی همچنین امنیتی و بسیج اعلام کردند.

‌حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: اقشار مختلف مردم بار دیگرضمن بیعت با امام، آرمان‌های این بزرگ‌مرد تاریخ و لبیک به مقام معظم رهبری، به خیابان آمدند تا ثابت کنند، این انقلاب با رمز یازهرا (س) پیروز شده و با اسم رمز دیگری از بین نخواهد رفت.

وی بر لزوم جهاد تبیین در برهه حساس کنونی تاکید کرد و بیان داشت: ضرورت حضور نیروی انتظامی و امنیتی در جای جای میهن اسلامی باید برای آحاد جامعه تبیین شود، تا دشمنان نتوانند جایگاه و منزلت این قوه اثربخش را در کشورمان متزلزل کرده و آن را تضعیف کنند.

امام‌جمعه سلماس رسانه و قلم را یکی از مهم‌ترین سلاح‌ها در جهاد تبیین دانست و گفت: رسانه‌های جمعی باید با همه توان خود پای کار باشند، ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری‌های نیروهای مسلح و انتظام‌بخشی را برای مردم بیان کنند، تا یک بار دیگر توطئه دشمنان نظام اسلامی در نطفه خفه شود.

ارسال نظرات