شهدا و ولایت فقیه دو بال پر توان جمهوری اسلامی ایران هستند

حسینی گفت: مردم ایران با الهام گیری از خط شهدا و پشتیبانی کامل از ولایت فقیه راه هر گونه تفرقه افکنی و نفوذ را بر دشمن بسته و در برابر تمامی تهدیدات و توطئه های آنان مقتدرانه ایستاده اند .
کد خبر: ۹۴۵۸۷۴۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، یادواره شهدای پایگاهی حوزه صدیقه کبری به منا سبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زابل برگزار شد.

خواهر بسیجی زهرا حسینی، مدرس حوزه و دانشگاه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، از شهدا به عنوان مظهر قدرت ایران یاد کرد و گفت: محور و الگو قرار دادن شهدا در مراحل زندگی روزمره یک فرهنگ غنی و تمام نشدنی است .

حسینی افزود: شهدا و ولایت فقیه دو بال پر توان جمهوری اسلامی ایران هستند و مردم ایران با الهام گیری از خط شهدا و پشتیبانی کامل از ولایت فقیه راه هر گونه تفرقه افکنی و نفوذ را بر دشمن بسته ودر برابر تمامی تهدیدات و توطئه های آنان مقتدرانه ایستاده اند .

وی بیان کرد: شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی است و امروز احترام به خانواده شهدا بزرگترین ارزش است و خانواده شهدا نور چشم ملت ایران هستند که بهترین کسانشان را نثار انقلاب کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار