خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثرالنبی(س) همدان خبر داد

برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس توسط حوزه کوثرالنبی همدان

همدان-فرمانده حوزه کوثرالنبی (س) همدان از برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان‌پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۵۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

هاجر پیله‌گین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان‌ پایگاه‌های حوزه کوثرالنبی (س) همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) یاد شهدا مصداق یاد خدا است، بنابراین باید دل شهید قرآن بالغی باشد که اسرار عالم در آن نهفته است.

فرمانده حوزه کوثرالنبی (س) همدان افزود: با توجه به اتفاقات اخیر همه ما باید برای دفاع از انقلاب و نظام مقدّس جمهوری اسلامی در صحنه باشیم و این امر جز با ادامه یافتن راه شهدای والا مقام میسر نخواهد شد.

وی گفت: شرایط امروز جامعه ما ایجاب می‌کند که نسبت به سال گذشته هفته دفاع مقدس با شکوه‌تر برگزار کنیم تا دشمنان کوردل بدانند جمهوری اسلام ایران بر اساس گفتمان قرآن پایه‌گذاری شده است.

پیله گین تاکید کرد: مهمترین هدف از برگزاری این برنامه‌ها تاثیرگذار بودن برای آشنایی با آرمان‌های شهدا و بصیرت افزایی نه فقط برای بسیجیان بلکه برای آحاد مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات