خبرهای داغ:

زمان و مکان برپایی مراسم وداع و تشییع شهید مدافع امنیت در گرمسار اعلام شد

روابط عمومی سپاه استان سمنان در پیامی زمان و مکان برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت «محمدحسین سروری راد» را در گرمسار اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۶۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان امام خامنه‌ای (حفظه الله) به قافله‌ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع) پیوست تا ثابت کند که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.
شهادت مظلومانه بسیجی دلاور "محمدحسین سروری راد "توسط ایادی استکبار جهانی و منافقین کوردل موجبات تأثر، تأسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام‌جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.
قطعاً حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی وفادارن انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت بساط حرکات کور و رذیلانه را بفضل الهی جمع خواهند کرد.
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان شهادت بسیجی دلاور، مجاهد انقلابی خود را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهید والامقام و مردم ولایتمدار و غیور شهرستان گرمسار و عموم مردم استان سمنان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت طلایه داران مرصاد باری دیگر تقاص خون این شهید مظلوم را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان سمنان برای حضور در مراسم گرامیداشت و تشییع این شهید ، باردیگر دنیا را به تماشای حماسه ای بی بدیل از مردم غیور استان سمنان در مقابله با جریان نفاق و برهم زنندگان نظم و امنیت دعوت می کند و باز این صدای سیدالشهدا(ع) است که از حنجره ایرانیان به گوش جهان می‌رسد که «هیهات من الذله ... ».
به همین مناسبت مراسم وداع با شهید مدافع امنیت محمد حسین سروری راد امشب ساعت ۲۰ در مسجد حسین آباد حاج تقی گرمسار و مراسم تشییع و خاکسپاری روز یکشنبه ۳مهر ماه راس ساعت ۹ صبح از میدان انقلاب بسوی مزار پاکش در گلزار شهدای گرمسار برگزار می گردد.
همچنین مراسم بزرگداشت آن شهید روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در مسجد جامع گرمسار برگزار می شود.
روابط عمومی سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها