همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس:

نواخته شدن زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان بروجن

فرماندار شهرستان بروجن گفت: هدف از برگزاری آیین زنگ مهر و ایثار در مدارس آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های والای شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دفاع مقدس به آنان می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۶۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در ماه مهر، زنگ مهر و ایثار با حضور مسؤلین شهرستان بروجن در مدرس این شهرستان، طنین انداز شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان بروجن به ایراد سخن پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این آیین آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های والای شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دفاع مقدس به آنان می باشد.

فتاح کرمی در ادامه افزود : همان طور که جوانان در گام اول انقلاب ایثار و رشادت نشان دادند و اجازه تعدی و دست درازی به کشور و ناموس این ملت را به دشمن ندادند، امروز و در گام دوم انقلاب آینده‌ سازان این مملکت وظایف سنگین‌تری برعهده دارند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز آموزش در دورترین نقاط و روستاها به دانش آموزان ارائه می شود و تلاش شده تا هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین ما برای آنکه خدمتی مناسب را به مردم انجام دهند می‌بایست با مطالعه خاطرات و سیره شهدا خودرا بیشتر به آنان نزدیک کنند.

ارسال نظرات