فرمانده سپاه بابل:

اهداف اغتشاشگرانی که قرآن و مسجد را سوزاندند ضربه زدن به نظام و انقلاب است

ساری-فرمانده سپاه بابل گفت: اقدامات اغتشاشگران نشان داد که مطالبه مشخص اجتماعی ندارند بلکه به دنبال جسارت به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۸۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

اهداف اغتشاگرانی که قرآن و مسجد را سوزاندند ضربه زدن به نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده بسیج ناحیه بابل در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز‌های پایانی ماه صفر با بیان اینکه تجمع بزرگ مردم بابل ساعت ۱۰ صبح فردا در حد فاصل چهار راه شهربانی تا باغ فردوس برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندی به تشیع در این دیار سابقه بسیار طولانی و تاریخی دارد.

سرهنگ بابایی با اشاره علاقه‌مندی مردم استان به نظام، گفت: هر جایی که مردم پای کار آمدند نیرو‌های مسلح موفق شدند.

فرمانده سپاه بابل با تاکید بر اینکه حضور مردم موجب پیروزی شد، تا زمانی که ظلم، شرک و استکبار است مبارزه ما علیه باطل ادامه دارد،خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال پیشرفت‌های زیادی کرده و دشمنان اسلام پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابد.

سرهنگ بابایی در ادامه با بیان این مطلب که دشمنان اسلام برنامه‌ریزی کردند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند به همین دلیل هر روز به دنبال ایجاد چالش در کشور هستند به حوادث پیش آمده در روز‌های اخیر، اشاره و اضافه کرد: امروز روزی است که مردم از اسلام ناب دفاع کنند و واقعا مردم پای کار نظام هستند.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به فعالیت  اغتشاش‌گران در کشور، افزود: این افراد به کلام وحی جسارت کرده و قرآن کتاب الهی را سوزاندن به اعتقادات مردم جسارت کرده و پرچم مقدس کشور را در آتش سوزانده‌اند.

سرهنگ بابایی با اشاره سوزاندن مسجد، بیان کرد: اقدامات این افراد نشان داد که مطالبه مشخص اجتماعی ندارند بلکه به دنبال جسارت به اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: مردم همیشه هر وقت که نظام نیاز داشته باشد پای کار آمدند.

به گفته سرهنگ بابایی  هدف کلی همه ما حفظ نظام است، چرا که شهید سلیمانی فرمود جمهوری اسلامی حرم است؛ اگر این حرم بماند بقیه حرم‌ها حفظ می‌شود.

فرمانده سپاه بابل در پایان سخنان خود با اعلام اینکه بابل پایتخت شهدای شهر‌های شمالی کشور است، افزود: از مردم این شهرستان همیشه پای نظام بودند و در این روزها هم پرشور تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار