روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خصوص برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۸۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خصوص برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

برنامه های وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید «محمدرضا رسولی» اعلام شد

«ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به اطلاع عموم شهروندان کرجی می رساند که آئین وداع با پیکر شهید «محمدرضا رسولی»، از شهدای دوران دفاع مقدس که به تازگی شناسایی شده و به میهن بازگشته است، روز دوشنبه 4 مهر ماه ساعت 18 در مسجد امام حسین (ع) کوی ولیعصر (عج) کرج برگزار می شود.

سپس ساعت 19 پیکر این شهید والامقام توسط هم محله ای های وی به سمت مسجدالرضا (ع) واقع در کوی ولیعصر (عج) تشییع و مراسم یادبودی در آن مکان برای او برگزار شده و سپس پیکر این شهید، به منظور زیارت عموم مردم به معراج شهدای هیئت انصارالامام رزمندگان کرج منتقل می شود.

پیکر شهید محمدرضا رسولی روز سه شنبه 5 مهر ماه ساعت هشت و نیم صبح به منظور وداع خانواده، به منزل پدر وی و سپس به کانون شهید سبحانی سپاه کرج منتقل می شود. پس از برگزاری مراسمی مختصر در کنار گلزار شهدای گمنام کانون، ساعت 9:15 دقیقه مراسم تشییع پیکر وی آغاز می شود.

پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده، از کانون شهید سبحانی سپاه کرج تا 45 متری گلشهر بر روی دستان مردم شهیدپرور کرج تشییع و ادامه مراسم تا امامزاده طاهر (ع) مهرشهر به صورت خودرویی برگزار و پیکر وی در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر شهید «محمدرضا رسولی» به همراه سه شهید والامقام دیگر از استان‌های فارس و همدان از شهدای دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به‌ تازگی از طریق جستجوی گروه تفحص کشف و هویت آن ها با انجام  آزمایش DNA شناسایی ‌شده است.

شهید رسولی متولد یکم اردیبهشت‌ سال 1340 که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت داشته است، در هشتم اسفند سال 1362 در عملیات خیبر که یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های رزمندگان اسلام بود، در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات