نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگو با بسیج:

باید با فتنه و اغتشاش مقابله کرد / دست دشمن این بارهم برای مردم رو شد

ساری-آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه دیگر حربه فتنه و اغتشاشگری در کشور جواب نمیدهد، خاطرنشان کرد:مردم اهدف دشمنان را فهمیدند و با فتنه گران همراهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۹۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

باید با فتنه و اغتشاش مقابله کرد / بررسی نقاط ضعف در کارها مانع بروز فتنه می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در سومین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان با نماینده، ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

آیت الله محمدی لائینی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته محکومیت اغتشاشگران، گفت: مایه تاسف است جمع قلیلی از داخلی ها به جای آنکه در خدمت نظام باشند، در خدمت دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید با فتنه و اغتشاش مقابله کرد، افزود: اگر روند بر مدیریت فتنه باشد باید از ماه ها و زمان های قبل آن را پیگیری و نباید گذاشت فتنه شکل بگیرد.

آیت الله محمدی لائنی با تاکید بر اینکه صرف فقط مقابله با فتنه و اغتشاش کافی نیست،خاطرنشان کرد: اینکه هر بار فتنه ای رخ بدهد و ما با آن مقابله کنیم، این مبارزه با معلول است نه مبارزه با علت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با تصریح بر اینکه متولیان باید ضعف ها وقوت های خود را در کارها بررسی کنند، افزود:  باید فتنه های سال گذشته درست ارزیابی شود و  و نقاط ضعف و قوت بخوبی دریافت گردد تا بتوان بهتر با فتنه مقابله کرد.

آیت الله محمدی لائینی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه دیگر حربه فتنه و  اغتشاشگری در کشور جواب نمیدهد، خاطرنشان کرد:با توجه به فتنه و اغتشاشات سال های گذشته در کشور، مردم اهداف دشمنان را فهمیدند و با فتنه گران همراهی نمی کنند و آنها رو به ذلیل شدن و ضعف هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار