پیام فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۳۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) به این شرح است:

دفاع مقدس، گنجینه گرانبهایی سرشار از خداپرستی و خدامحوری، عشق و دلدادگی به پروردگار، عزت و آزادگی و تجربه و آزمودگی ملت قهرمان ایران اسلامی است.

توحید و خدا پرستی رمز جاودانگی حیات است و آن که دل در گرو معبود بی همتای لایزال داشته باشد، جاودانه و همیشگی است.

عزت و آزادگی محصول شیرین «مقاومت» و ایستادگی است و شاه بیت دیوان هشت سال دفاع مقدس نیز همین واژه پیروزمند و دشمن شکن بوده که البته تجربه چهل و چند ساله ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی است و سال هاست که دشمنان انقلاب را به این باور عمیق رسانده که «آزموده را آزمودن خطاست».

گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گرامی داشت یاد و نام امام راحل عظیم الشان و شهیدان سرافراز و تجلیل از پیشکسوتان و مبارزانی است که خلق کننده و آفرینده این افتخارات عظیم بوده و هستند.

این جانب ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم صلوات الله علیه، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، به پاسداشت دلاورمردی و ایثار آن مجاهدان راه خدا، بر خود لازم می دانم ضمن بزرگ داشت یاد و نام آن بزرگ مردان عرصه جهاد و شهادت؛ جوانان و نوجوانان عزیز به خصوص پاسداران و بسیجیان جان برکف تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه السلام را به الگو گرفتن از سیره اخلاقی و عملی شهدا توصیه نموده و خود نیز نیل به درک مقام رفیعشان را به دعای شما عزیزان آرزو نمایم.

 

نسأل الله منازل الشهدا 

 

           سردار پاسدار یدالله کشاورز

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات