خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره شهدا و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۵۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
هفته دفاع مقدس فرصتی برای آشنایی نسل جوان با سیره شهداست

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های پایگاه‌های تابع این حوزه با هدف الگوگیری جوانان و نوجوانان عزیز از شهدای دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا می‌شود.

وی گفت: دشمنان ما تا امروز تمام توان و قدرت خود را برای ضربه زدن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... به صحنه آوردند اما شکر خدا با وجود این همه سختی‌ها و مصائب کشور عزیز ما در اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره شهدا و ارزش‌های اسلامی است و ما باید تمام تلاش خود را در این زمينه انجام دهيم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری نشست‌های روشنگری با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ به شبهات، برگزاری آبروی محله و یادواره شهید، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توسط گروه‌های جهادی پایگاه، برگزاری مسابقات ورزشی و نقاشی با موضوع دفاع مقدس و... پیش‌بینی شده که در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات