خبرهای داغ:
فرمانده مرکز آموزش ۰۷ شهید قنبر ترابی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اتحاد، همدلی و هم صدائی ارتش و سپاه در طول دفاع مقدس باعث بدست آمدن پیروزی‌های یکی پس از دیگری شد.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۷۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ علی مرادی فرمانده مرکز آموزش07شهید قنبر ترابی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مصلی نماز جمعه شهرستان کازرون با گرامیداشت این هفته بیان نمود: اتحاد،همدلی و هم صدائی ارتش و سپاه در طول دفاع مقدس باعث بدست آمدن پیروزی های یکی پس از دیگری شد.
وی با اشاره به تجاوز ارتش صدام به کشور در 31شهریور 1359اضافه داشت: رژیم بعثی قبل شروع سراسری فرمان جنگ در 31شهریور 1359به تعداد637مرتبه تجاوز زمینی،هوائی و دریایی به سرزمین های کشورمان را شروع کرده بود که متاسفانه هیچ جوابی از طرف کشورمان مواجه نشده بود.
سرهنگ مرادی با اشاره به خیانت های رئیس جمهور بنی صدر به کشور تصریح نمود: در زمان ریاست جمهوری وقت بنی صدر ملعون خیانت های گسترده ای صورت گرفت که پس از عزل بنی صدر پیروزهای رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی صورت گرفت.
وی اصل ضرورت کسب بصیرت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشورااست، به نسل‌های پیش‌رو در جامعه به عنوان اولویت اساسی همگان باید تلاش کنند تا شجاعت مثال‌زدنی رزمندگان در جامعه به نسل‌های فعلی و پیش رو به خوبی منتقل شود.
فرمانده مرکزآموزش07شهید قنبر ترابی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف امنیتی و سیاسی نشأت گرفته از ایثار شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می باشد که امروز برهمگان واجب از به خوبی از این دستاوردها مراقبت و مواظبت داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها